the House Of Gentlemen

This is the blog where THE HOUSE is going to start. An entrepreneurship spirit of how a business idea is going to be created. Thus, the ultimate goal is to become a global brand. A GLOBAL CUSTOMIZATION FASHION WEAR.

entrypricesgallery

Thursday, December 20, 2007

一個有夢想的人.... 追夢人

我承認我是一個有夢的人, 一個很想實現夢想的人, 一個拼命追求自己完美的人.
不管成功或失敗我都願意接受, 因為這就是我的夢.

得不到想要的夢是很殘忍的, 是很可怕的..因為這個理由我才會更珍惜失去過的東西

就像愛情的世界里, 得到你想要的愛人是美好的, 得不到卻是很傷心的.
就好像死在戰場上, 流了血, 流了淚. 你所付出的一切卻換來一场空...

我選擇奮鬥在戰場上, 因為我知道我流的血, 流的淚是值得的.

我要完成我的愛情夢, 完成我的職業夢, 完成我人生的夢.

我要奮鬥....


0 Comments :

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Blog Design By A-Lan
Copyright © The House 2008